Info fra valgkomiteen

Postet av Risør Seilforening den 18. Okt 2019

Valgkomiteen har hatt god aktivitet i en periode frem mot den ekstraordinære årsmøte, som holdes tirsdag 22.10 kl 1800 på Promenaden Bar og Brasserie, Stranden 2, Risør. Formålet med den ekstraordinære årsmøte er valg av ny leder og ny nestleder i styret. Valgkomiteen har hatt kontakt med kandidatene som vi mener er aktuelle, og vi har fått muntlig aksept på at kandidatene er positive til vervet de blir foreslått som representant til.

Valgkomiteen innstiller positivt til følgende kandidater i følgende verv:

• Leder: Rients van der Woude
  • Nestleder: Ståle Sjåvaag

Dersom disse blir valgt, har vi også et forslag til ny kandidat som ordinært styremedlem; Nina Lokøy Lundberg.

Valgkomiteen har bestått av Stian Pedersen, Glen Hamilton, Magne Halvorsen og Kamilla Solheim. Da Kamilla selv har meldt seg inhabil i arbeidet, er det Stian Pedersen som har «ledet» arbeidet og vara Magne Halvorsen er hentet inn.

Ønsker dere en strålende dag videre, og godt valg.
Med vennlig hilsen,

Stian Pedersen