Seilmorro 2024

Postet av Ståle Engelhart Sjaavaag den 30. Mai 2024

Hei alle unge seilere. I år blir seilmorro fordelt over flere helger. Første seilmorro er allerede nå til lørdag den 1. juni. Deretter har vi et arrangements 29 juli og det siste 2 til 4 august.

Seilmorro har fokus på at det skal være gøy. Deltagerne må ha våtdrakt, seilvest og evt våtsko. Det er også smart å ta med noe varmt tøy/ klær etter været, badetøy og niste. Vi serverer saft og kjeks.

- 1 juni er det videregående kurs for deltagere over 13 år som har seilerfaring. Påmelding direkte til tlf 94500042 (begrenset med plasser)

- 29 juni er det seilmorro spesial (fullt)

- 2-4 august er det seilmorro for aldersgruppen 12-15 år. Barnet/ ungdommen må kunne svømme. Vi har opplegg for nybegynnere og mer erfarne ungdommer. påmelding er åpen.

Seilmorro er i år er gratis, men om du melder deg på og ikke møter opp må du betale 500kr. Vi har begrenset med plasser. Alle som deltar blir medlemmer i Risør Seilforening i 2024. Medlemskapet er gratis men sikrer at deltagerne omfattes av idrettens forsikringer for trening.

Påmelding via denne lenken:

For spørsmål send e-post til leder@risorseilforening.no eller tlf 94500042

velkommen til Seilmorro