Risør Seilforening ønsker velkommen til Seilmorro i uke 29, 17-21 Juli 2023.

Seilmorro er for alle barn og unge mellom 9-17 år.

Seilmorro har fokus på moro, mestring og sosialt samhold. En kan forvente å lære seg å bli kjent og trygg på vannet, og lære grunnleggende om seiling.

Seilmorro krever ingen forkunnskaper,  og foregår i trygge rammer med erfarne instruktører og seilere. Det er planlagt seiling for de som er 9-13 år fra kl. 10:00 - 15:00 hver dag, og de som er 14-17 år fra kl. 16:00-19:30.

Praktisk informasjon

Seilerne trenger niste, våtdrakt og redningsvest. De får servert litt frukt og drikke underveis. I tillegg legger vi opp til en felles avslutning med grilling og utdeling av diplomer på fredag. Oppmøtested blir Sagjordet badeplass.

Påmelding skjer ved å vippse kr 500,- til #701469 dette inkluderer medlemskap i RSF ut året for de som ikke er det. Alle må også laste ned skjema om barnet som dere tar med utfylt på dag 1. dette finner dere her

Seilmorro er en del av RSF sin seilskole. For å ivareta personvern, forsikringer og nødvendige opplysninger må man også melde seg inn som medlem i RSF. Dette gjøres fra min idrett eller i lenken i menyen over.

Har du spørsmål ta kontakt med Mads Mathisen på tlf 482 98 515 eller via e-post mads.me@hotmail.com

Velkommen