Medlemskveld på Finnøya

Postet av Risør Seilforening den 25. Apr 2022

Fredag 20. mai kl 20:00 inviteres alle medlemmer i Risør seilforening til medlemsmøte på Finnøya.

Hedda Sørensen som er ansatt i Norges Seilforbund kommer på besøk og forteller om Seilforbundets engasjement i prosjekt Vindskift og paraseiling.

Hedda er prosjektleder for paraseiling i Norges seilforbund. Hun er også engasjert i Vindskift
som er frivillig interesseforening som tar med ungdom som ikke har hatt muligheten ut på seiltur. Vindskift jobber for integrering gjennom seilsporten.

Vi legger opp til en sosial samling, der vi også skal få tid til å dele ut premier til siste års regattaer.

Påmelding via VIPPS # 701469. kr 200,- Det blir servert varm fiskesuppe og vann/ kaffe. Ønsker dere noe annet å drikke kan dette medbringes.

RSF stiller med båttransport til og fra Sagjordet til de som ønsker dette. Vi kommer tilbake med nærmere informasjon.

vennlig hilsen

styret