Felles arrangørkurs i Risør

Postet av Risør Seilforening den 15. Nov 2021

[bildet er lånt fra Vesland seilkrets]

"Det splitter nye arrangør-kurset som dras i gang på Teams 27. oktober, bør interessere langt flere enn dem som vil bidra med å være med i startbåten. Forhåpentlig vil det også inspirere mange til å bli med i seilforeningenes arrangør-stab."

Styret anbefaler alle medlemmer til å bli med på dette kurset. Det er gratis og krever relativt lite av deltagerne for å delta. Sett av to timer per kurskveld + sosial samtale. Vi møtes på Risørhuset og har lånt kursrom i andre etasje der. Alle må melde seg på kurset via minidrett. Dette kan man få hjelp til på kurskveldene.

Første kurskveld i Risør er 17. november kl 19:00 - 21:00. Vi møtes kl 18:30 og serverer pizza til alles om melder seg på til Ståle innen onsdag kl 15:00. Tlf 94 50 00 42

Seminarene

• 27/10 kl 1900-2100 – Arrangøren som en skaper – ikke en teknisk gjennomfører. Seminar ved Tom Duggan
  • 17/11 kl 1900-2100 – Langtidsplanlegging for arrangementer i seilforeningene
  • 8/12 kl 1900-2100 – Klargjøring i forkant av arrangementer
  • 12/1 kl 1900-2100 – Gjennomføring av arrangementet
  • 2/2 kl 1900-2100 – IT-støtte i gjennomføringen (Manage2Sail etc.)
  • 23/2 kl 1900-2100 – Sikkerhet i gjennomføringen
  • 16/3 kl 1900-2100 – Arrangementet fra A til Å