Hummerfest på Kast Loss med skalldyrbuffet - Sesong avslutning for alle - bindende påmelding

Postet av Risør Seilforening den 22. Sep 2021

Hei alle RSF medlemmer,
Det nærmer seg sesongslutt og tradisjon tro legger vi opp til en aften med hummer og skalldyr.
Kast Loss forteller i dag at det igjen er lov å ha buffet og at de gleder seg til at vi kommer.

Derfor blir det Hummerfest på Kast Loss - lørdag 2. oktober kl 1900 med skalldyrbuffet.
Det er ikke nødvendig å seile regatta for å delta på festen men det er fremdeles restriksjoner mht total antall gjester så i år blir det bindende påmelding til festen. Maks antall gjester er ca. 60 (som reglene er pr i dag). Vi kan ikke garantere plass til alle, første mann til mølla gjelder.

Påmeldingen gjør dere ved å betale med VIPPS kr 500 per person til:
VIPPS 88913 'KIOSK' - innen mandag 27. september 24:00

Dette gjelder kun påmelding til festen på kvelden og dekker skalldyr buffeten.
Det blir premiering med hummer til vinner i hver klasse og ellers som det pleier å være.
Påmelding til regattaen blir som vanlig på skippermøte lørdag 2. oktober, detaljer om det senere.

PS - siden det er et maksimum antall tillatt i lokalet, og vi klarer ikke 'stenge' Vipps' når det maksimum er oppnådd, kan vi ikke garanterer at der er plass til alle som melder seg på. Som sagt de første som melder seg på får plass inntil det er fullt. Blir det for mange påmeldt, vil disse bli kontaktet og pengene refundert.