Veien mot OL 2020 med Mads og Tomas 13 februar kl 18:00 på sportsbaren.

Postet av Risør Seilforening den 28. Jan 2020

Sommeren 2019 stilte to Risør gutter opp i junior VM på hjemmebane. Det ble en en kjempefest for seilglade Risør innbyggere og de flere hundre tilreisende. I desember i fjor deltok  de i U23-EM i 49er i portugisiske Vilamoura. Der ble team Mathisen  europamestere. Torsdag13. februar kommer Tomas og Mads til Sportsbaren. Der vil de fortelle fra året som har gått og planene fremmover mot den siste OL kvalifiseringen i  verdenscupen i italienske Genoa i midten av april. Risør seilforening oppfordrer spesielt barn og ungdom til å komme å høre om ferden fra seilskolen på Finnøya seilsenter til internasjonale regattaer med noen av de beste seilerne i verden.

Arrangementet er åpent for alle, og seilforeningen spanderer Pizza og drikke på barn og ungdom som kommer.